.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست عذرخواهی احمدی‌ نژاد در تلويزيون
روزنامه جوان در شماره امروز خود با انتشار یادداشتی درباره حکم محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم و دهم عذرخواهی احمدی نژاد را خواستار شد.

شمال نیوز: روزنامه جوان در شماره امروز خود با انتشار یادداشتی درباره حکم محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم و دهم عذرخواهی احمدی نژاد را خواستار شد.

در این یادداشت آمده است:

نكته نه‌چندان مهم كه ذكر آن خالي از لطف نيست اظهارنظر فردي است كه پيش‌تر حامي رحيمي بود و از رسيدگي به اتهامات وي جلوگيري مي‌كرد.

اين روزها در رسانه‌ها به‌طور وسيع بازنشر مي‌يابد كه تصريح كرده بود «اگر ثابت شود كه رحيمي حتي يك ريال هم اختلاس كرده من به تلويزيون آمده و ضمن عذرخواهي اعلام مي‌كنم كه شايستگي اين سمت را ندارم»؛ جمله‌اي كه هيچ‌گاه تكذيب نشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 بهمن 1393
درودبرشمال نیوز
امير 28 بهمن 1393
احمدي در خصوص اين همه بي عدالتي و اختلاص در دولت خود بايد چكار كند همان دولتي كه مي گفت و مي گفتند پاك ترين.....
نادری 28 بهمن 1393
آقا امیر کوتوله،مثل اینکه قوه گیرنده تان خیلی ضعیف عمل می نمایداز این اراجیف های بی محتوا شما بسیار متاسفم،آخه بی عقل،اول فکر کن بد حرف بزن،پرونده رحیمی بر می گردد،به زمان مسئولیت ایشان در دیوان محاسبات،چه ربطی به دکتر احمدی نژاددارد،که ایشان بیآیند،عذر خواهی نمایند،اگر او در زمان مسئولیتش در دولت می بود ،گفته شما مصداق پیدا می کرد،اگر قرار باشد ،آن فردی که عذر خواهی نماید،شخص رفیق شفیق شما علی لاریجانی میباشد،که او همچون عنوانی را به او داده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.